رویدادها آرشیو خبر ها
وای به روزی که یوونتوس بونوچی را نخواهد

وای به روزی که یوونتوس بونوچی را نخواهد

لئوناردو بونوچی برای مدت طولانی در یوونتوس بوده و این مدافع همچنان بازیکن کلیدی بیانکونری است ولی ممکن است به زودی و شاید در پایان فصل همه چیز به شکل دیگری رقم بخورد.

 

او در حال حاضر کاپیتان تیم یوونتوس است و وظیفه دارد بازیکنان را در زمین در تلاش برای بازگشت به افتخار رهبری کند.

 

دو دوره اخیر برای بیانکونری سخت بوده و این کمپین ممکن است بدتر از فصل گذشته باشد و تا امروز که یوونتوس هیچ تلاش و نشانی برای برگشت به دوران خوب خودش نداشته است.

 

یوونتوسی ها فصل گذشته را بدون جام به پایان رساندند و در این فصل آنقدر بد بودند که ممکن است حضور در جمع چهار تیم برتر را نیز از دست بدهند.

 

عدم بازگشت به لیگ قهرمانان برای بیانکونری ها یک نقطه ضعف جدید خواهد بود و می تواند سرنوشت بونوچی را به عنوان بازیکن به شکل دیگری رقم بزند.

 

مطبوعات ایتالیایی فاش کردند که یوونتوس به فکر حذف او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بوده، با این حال آنها تصمیم گرفته اند تا پایان فصل صبر کنند تا این تصمیم را بگیرند و ممکن است شرایط دیگری نیز برای او و یوونتوس رقم بخورد.

 

اگر آنها نتوانند بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کنند، آن موقع ممکن است یوونتوس به فکر حذف نام او و پرداخت دستمزد 7 میلیون یورویی او باشد.

 

چند روز پیش نیز مدیاست نوشت:

 

بونوچی و الگری روزهای خوبی را با هم سپری نمی کنند و درگیری میان آنها بالا گرفته است و ممکن است به زودی خبرهای دیگری از اردوی یووه منتشر شود.

 

توتو یووه نیز نوشت:

 

شایعه ی علاقه ی تاتنهام به بونوچی مطرح شد ولی یوونتوسی ها خیلی زود او را رد کردند اما می دانیم که اگر یوونتوس یک بازیکن را نخواهد، همه چیز خیلی سریع به پایان می رسد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: